Repartir continguts i recursos si no ensenyem com aplica'ls no serveix de gran cosa.... l'imatge ens ho evidencia.

Visites: 107

Afegir un comentari

Has de ser membre de Consescat per poder afegir comentaris!

Registra't per Consescat

Comentari fet per Ferran Mas el juny 29, 2012, a les 4:58pm

Gràcies per la referència Begonya, no estava al cas.

La meva intenció era fer una aportació a la reflexió en el sentit que no n'hi ha prou en donar eines, perquè el rendiment be de la bona/correcta utilització ... Tampoc volia aprofundir més i menys crear cap controvèrsia. Tots tenim clar que les  interpretacions de les imatges son lliure si personals i no tenen perquè ser coincidents, però almenys a mi em serveixen en molts casos per reflexionar sobre la meva practica docent. .

Evidentment que els nens/nois aprenen per la interacció entre ells sense intervenció dels docents, i sort en tenen, perquè nomes cal analitzar quin percentatge de les competències digitals que tenen els hem ensenyat a l'escola ....

Salutacions

Ferran

Comentari fet per Begonya Folch el juny 29, 2012, a les 10:18am

Gràcies per la fotografia, Ferran Mas. Aquí la meva aportació i discrepància.

Una imatge, segons jo ho veig, no és una evidència, és una imatge i, per tant, una interpretació.

Sugata Mitra ha fet experiments que demostren justament el contrari del que vols dir amb la imatge. Només cal cercar "Hole in the wall" a Internet: vídeos, entrevistes, TEDxTALKS, text... Inacabable. El resum: va fer un forat a la paret en un carrer d'un suburbi de Nova Delhi i hi va incrustar un ordinador a l'alçada dels nens. És un experiment interessant; volia demostrar que els nens poden ensenyar-se a sí mateixos i entre ells, si tenen les eines a l'abast. Educació no invasiva, crec que és el terme que usa. Suposo que ja coneixes l'experiment i les seves tesis. La foto que aportes em demanava aquesta rèplica. Espero que la trobis adient.

Salutacions,

Begonya

© 2019   Creat per Administrador/a Consescat.   Tecnologia de

Emblemes  |  Informar d'un problema  |  Términos de servicio